آشنایی با معروف ترین رستوران های جهان

به گزارش راوه بلاگ، رستوران گردی، یکی از تفریحات پرطرفدار در جهان است و بسیاری از افراد، دوست دارند غذاهای مختلف کشورهای مختلف را امتحان کنند. رستوران های زیادی در جهان وجود دارند که به خاطر کیفیت غذای عالی، سرویس دهی بی نظیر و فضای منحصر به فردشان، مشهور شده اند. در این مقاله، به معرفی برخی از معروف ترین رستوران های جهان پرداخته ایم.

آشنایی با معروف ترین رستوران های جهان

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

رستوران Noma، دانمارک

رستوران Noma در شهر کپنهاگ دانمارک واقع شده است و یکی از برترین رستوران های جهان به شمار می رود. این رستوران در سال 2010 به عنوان بهترین رستوران جهان انتخاب شد و از آن زمان تاکنون، همواره در بین 5 رستوران برتر جهان قرار داشته است.

سرآشپز Noma، رنه ردزپی، یکی از مشهورترین سرآشپزهای جهان است و به خاطر خلاقیت و نوآوری در غذاهایش شناخته شده است. منو رستوران Noma فصلی است و بر اساس مواد اولیه تازه و محلی تهیه می شود. غذاهای Noma ترکیبی از آشپزی مدرن و سنتی دانمارکی است و با ظاهری زیبا و اشتها برانگیز سرو می شود.

رستوران El Celler de Can Roca، اسپانیا

رستوران El Celler de Can Roca در شهر Girona اسپانیا واقع شده است و یکی دیگر از برترین رستوران های جهان به شمار می رود. این رستوران در سال 2011 و 2015 به عنوان بهترین رستوران جهان انتخاب شد و از آن زمان تاکنون، همواره در بین 5 رستوران برتر جهان قرار داشته است.

سرآشپزهای رستوران El Celler de Can Roca، برادران Roca هستند که به خاطر مهارت و تبحر خود در آشپزی شناخته شده اند. منوی رستوران El Celler de Can Roca ترکیبی از آشپزی مدرن و سنتی اسپانیایی است و غذاها با ظاهری زیبا و اشتها برانگیز سرو می شود.

رستوران Osteria Francescana، ایتالیا

رستوران Osteria Francescana در شهر Modena ایتالیا واقع شده است و یکی از برترین رستوران های جهان به شمار می رود. این رستوران در سال 2016 به عنوان بهترین رستوران جهان انتخاب شد و از آن زمان تاکنون، همواره در بین 5 رستوران برتر جهان قرار داشته است.

سرآشپز رستوران Osteria Francescana، ماسیمو بوتورا، یکی از مشهورترین سرآشپزهای جهان است و به خاطر خلاقیت و نوآوری در غذاهایش شناخته شده است. منوی رستوران Osteria Francescana فصلی است و بر اساس مواد اولیه تازه و محلی تهیه می شود. غذاهای Osteria Francescana ترکیبی از آشپزی مدرن و سنتی ایتالیایی است و با ظاهری زیبا و اشتها برانگیز سرو می شود.

رستوران Eleven Madison Park، نیویورک

رستوران Eleven Madison Park در شهر نیویورک آمریکا واقع شده است و یکی از برترین رستوران های جهان به شمار می رود. این رستوران در سال 2017 به عنوان بهترین رستوران جهان انتخاب شد و از آن زمان تاکنون، همواره در بین 5 رستوران برتر جهان قرار داشته است.

سرآشپز رستوران Eleven Madison Park، دانیل هم، یکی از مشهورترین سرآشپزهای جهان است و به خاطر خلاقیت و نوآوری در غذاهایش شناخته شده است. منوی رستوران Eleven Madison Park فصلی است و بر اساس مواد اولیه تازه و محلی تهیه می شود. غذاهای Eleven Madison Park ترکیبی از آشپزی مدرن و سنتی آمریکایی است و با ظاهری زیبا و اشتها برانگیز سرو می شود.

رستوران Dinner by Heston Blumenthal، انگلیس

رستوران Dinner by Heston Blumenthal در شهر لندن انگلیس واقع شده است و یکی از برترین رستوران های جهان به شمار می رود. این رستوران در سال 2006 و 2011 به عنوان بهترین رستوران انگلیس انتخاب شد و از آن زمان تاکنون، همواره در بین 5 رستوران برتر انگلیس قرار داشته است.

سرآشپز رستوران Dinner by Heston Blumenthal، هستون بلومنتال، یکی از مشهورترین سرآشپزهای جهان است و به خاطر خلاقیت و نوآوری در غذاهایش شناخته شده است. منوی رستوران Dinner by Heston Blumenthal ترکیبی از آشپزی مدرن و سنتی انگلیسی است.

رستوران Mirazur، فرانسه

رستوران Mirazur در شهر Menton فرانسه واقع شده است و دارای سه ستاره میشلن است که به سرآشپزی مائورو کولاگرکو (Mauro Colagreco) که یکی از مشهورترین ها در جهان است، اداره می شود. این رستوران، سه بار به عنوان بهترین رستوران جهان شناخته شده است و در فهرست 50 رستوران برتر جهان، جایگاه ثابتی دارد.  این رستوران به دلیل غذاهای دریایی فوق العاده خود مشهور است.

رستوران Asador Etxebarri، اسپانیا 

رستوران Asador Etxebarri در شهر Axpe اسپانیا واقع شده است و دارای سه ستاره میشلن است. این رستوران به دلیل غذاهای گریل فوق العاده خود مشهور است. سرآشپز این رستوران، Víctor Arguinzoniz، یکی از مشهورترین سرآشپزهای جهان است.

رستوران Arpège، فرانسه

رستوران Arpège در شهر Paris فرانسه واقع شده است و دارای سه ستاره میشلن است. این رستوران به دلیل غذاهای گیاهی فوق العاده خود مشهور است. سرآشپز این رستوران، Alain Passard، یکی از مشهورترین سرآشپزهای جهان است.

رستوران Fäviken، سوئد

رستوران Fäviken در شهر Järpen سوئد واقع شده است و دارای دو ستاره میشلن است. این رستوران به دلیل غذاهای تهیه شده از مواد اولیه محلی و وحشی مشهور است. سرآشپز این رستوران، Magnus Nilsson، یکی از مشهورترین سرآشپزهای جهان است.

رستوران Central، پرو

رستوران Central در شهر Lima پرو واقع شده است و دارای دو ستاره میشلن است. این رستوران به دلیل غذاهای تهیه شده از مواد اولیه محلی و سنتی پرو مشهور است. سرآشپز این رستوران، Virgilio Martínez Véliz، یکی از مشهورترین سرآشپزهای جهان است.

اینها تنها تعدادی از معروفترین رستوران های جهان هستند. اگر به دنبال یک تجربه غذاخوری منحصر به فرد هستید، حتما یکی از این رستوران ها را امتحان کنید.

انتشار: 14 مهر 1402 بروزرسانی: 14 مهر 1402 گردآورنده: raveblog.ir شناسه مطلب: 656

به "آشنایی با معروف ترین رستوران های جهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با معروف ترین رستوران های جهان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با معروف ترین رستوران های جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید